Udstyr og leje af det

Der er et antal regulatorsæt, flasker og BCD'er til udlejning i klubben. Alle klubbens medlemmer kan leje dette udstyr.

Skriv på tavlen i laden hvilket udstyr du låner, så vi har styr på hvor vores ting er henne.

Rengøring

Alt udstyr rengøres før tilbagelevering.

Flaskefyldning

Flaskerne skal tilbageleveres fyldte.

Fejl på Udstyr

Skulle du observere, at udstyret ej er ok. Skrives det i feltet på tavlen, og giv een fra bestyrelsen besked på mail eller SMS.

Betaling

Det koster 100,- kroner at leje et sæt bestående af flaske, regulator og BCD per dykker-dag. For unge dykkere er det 50,- kroner.

Flasken alene koster det 50,- kroner at leje. For unge er det 25,- kroner.

Seneste 2 dage efter lejen af udstyr overføres penge direkte til klubbens konto. Reg. Nr. 6112 Konto nr. 4920056464 med anvisning "udstyrsleje + navn".

Beløbet kan også betales via MobilePay til box 5357RK eller via QR koden her på siden.